Chcete reklamovať tovar, pretože dorazil poškodený, alebo ho vrátiť v rámci 14-dňovej lehoty? Môže to byť nepríjemný a zdĺhavý proces, ale v prípade e-shopu KupKresla.sk nemusíte mať obavy. U nás je všetko rýchle, bezproblémové. A čo je najdôležitejšie: vždy budete mať dokonalý prehľadom o tom, v akej fáze sa vaša požiadavka nachádza.

Pokiaľ potrebujete s online reklamačným systémom akokoľvek pomôcť, kontaktujte nás na tel. čísle +420 736 636 222 alebo na info@kupkresla.sk.

Ako postupovať?

Nepotrebujete žiadne faktúry alebo účtenky. Na úspešné vybavenie reklamácie alebo vrátenie tovaru vám postačí iba číslo objednávky a e-mailová adresa, na ktorú ste objednávku v našom obchode vytvorili.

Tú zadáte do príslušného poľa (vratka alebo reklamácia) a prekliknete sa do online systému Retino. Ďalší postup už je veľmi jednoduchý - na niekoľko klikov totiž vybavíte reklamáciu či vrátenie. Program za vás predvyplní všetky dôležité polia.

Hlavné výhody

  • Nepotrebujete žiadne faktúry alebo účtenky
  • Stačí iba číslo objednávky a email, na ktorý ste objednávku uskutočnili
  • Reklamáciu vybavíte na niekoľko kliknutí
  • Systém vás intuitívne navedie a predvyplní dôležité polia
  • Kedykoľvek si môžete skontrolovať, v akej fáze sa vás požiadavka nachádza

Najčastejšie otázky

Kam a ako vrátený alebo poškodený tovar zaslať?

Po dokončení online reklamačného procesu vás bude kontaktovať náš technik, ktorý sa s vami dohovorí, ako si tovar prevezmeme. Jednou z možností je využitie nášho zmluvného prepravcu, nemusíte sa tak o nič starať, dopravu zorganizujeme a dohodneme sa aj na čase vyzdvihnutia. Ak má tovar štítok "vrátenie zadarmo", dopravu k nám na sklad hradíme a organizujeme my.

Kedy dostanem peniaze za vrátený tovar?

Väčšinou do 10 dní. Na vašom prípade začneme pracovať ihneď potom, čo obdržíme vrátený tovar.

Potrebujem na vybavenie reklamácie alebo vrátenie tovaru nejaké doklady?

Nie. Stačí vám poznať iba e-mail, na ktorý ste u nás objednávku vytvorili. Online systém Retino za vás všetko dôležité predvyplní.

Ako dlho trvá reklamácia?

Zo zákona máme na jej vybavenie 30 dní, ale väčšinou to stihneme skôr. V prípade potreby sa možno dohodnúť na zapožičaní náhradnej stoličky zadarmo v dobe trvania reklamácie.